DOBRODOŠLI NA ATG BLOG ...

NA OVOM BLOGU IMAĆETE PRILIKU VIDETI ...

PLANIRANJE

Ovde naučite da planirate poslovanje, budućnost, ulaganja, budžet i još mnogo toga ...

WICO SOFTVER

Kako Vam WICO može pomoći u poslovanju?! Pratite postove koji se tiču korišćenja WICO-a, svake nedelje dočekaće Vas novi tutorijal, sve dok se ne obradi svaki segment softvera ...

MARKETING STRATEGIJE

Nije jednostavno napraviti kvalitetan marketing plan. Za mikro i mala preduzeća to može biti pravi izazov, što zbog vrlo često, limitiranog budžeta, što zbog malog broja opcija. Srećom za Vas (a i za nas) istražujemo koje su to opcije besplatnog, kreativnog, povoljnog, a efikasnog marketinga ...
blog wico softver za knjigovodstvo


wico - probaj ...i koristi uvek!

Published by NaidaM, 04.02.2020.

wico software ukratko ...

WICO je potpuni i integrisani poslovni i knjigovodstveni informacioni sistem koji pruža računarsku podršku vođenja poslovanja i poslovnih knjiga. Podjednako obuhvata, podržava i prati knjigovodstvene, komercijalne i upravljačke funkcije. Može se koristiti za vođenje ili praćenje poslovanja neograničenog broja preduzeća ili organizacija, na pojedinačnim računarima ili u velikim mrežama računara, te preko više sistema SQL baza podataka. 

Ovde se, za početno upoznavanje, navode osnovne odredbe i osobine WICO programskih rešenja. WICO je snažan i sveobuhvatan sistem sa brojnim funkcijama i opcijama koje omogućavaju visok nivo automatizacije u praćenju poslovanja što rezultuje značajnim uštedama u trudu i vremenu. Istovremeno, zahvaljujući samom Windows okruženju, transparentnoj integraciji sa MS OFFICE programima, pozornosti posvećene dizajnu programa, opremljenosti programskog paketa mnoštvom pomoćnih informacija, uvaženim iskustvima i preporukama brojnih korisnika u skoro petnaestogodišnjem periodu, WICO je izuzetno otvoren i proveren programski paket jednostavan za korišćenje. WICO je istovremeno modularno i visoko integrisano programsko rešenje. Modularan je jer je sačinjen od više programskih delova koji se mogu zasebno kupiti i koristiti:

- finansijsko poslovanje

- skladišno, robno-materijalno, komercijalno poslovanje i PDV

- obračun plata i doprinosa

- knjigovodstvo imovine

- blagajničko poslovanje

modularnost i integrisanost u jednom softveru ...

Gornji programski moduli zaista su zaokružene logičke celine koje prate i u potpunosti “pokrivaju” određeno područje i aspekt poslovanja, dakle, ne niz automatizovanih progamskih funkcija (primera radi, odvojeno glavna knjiga, salda-konti, ulazni i izlazni računi, itd.) koje se međusobno “povezuju”, a koje treba sve pojedinačno i kumulativno kupiti da bi se dobila puna funkcionalnost.

Integrisanost WICO-a, s druge strane, ogleda se u međusobnoj povezanosti gornjih programskih modula, kroz međusobno deljenje i razmenu podataka i u njihovoj standardizovanoj izvedbi i korisničkom interfejsu. Povezanost programskih delova izvedena je tako da je ukupno rešenje prilagodljivo različitim organizacionim, kadrovskim i drugim praktičnim uslovima implementacije u različitim sredinama, dakle, na način da se razne automatike razmene podataka u manjoj ili većoj meri regulišu postavljanjem parametara načina rada programskog sistema, te kroz detaljan sistem ovlašćenja pojedinačnih korisnika na nekoj instalaciji.

kAKO VAM KREATIVNOST U REKLAMIRANJU DONOSI PROFIT!?


Širom hemisfere, od skoro je počeo da se upotrebljava i da ima svoju definiciju izraz "creative advertising". Zvuči zabavno i jeste zabavno. U okviru onoga što nudite/prodajete važno je da pronađete tračak luckastog, blesavog, originalnog, dvosmislenog, što može biti ključna prepoznatljivost brenda/proizvoda zauvek. Ako jednom uradite taj "bum", to remek delo bilo da je statična reklama, džingl, spot, biće reklama u koju uložite jednom (vreme, novac, ljudske resurse, kreativnost, inspiraciju), a ona kasnije sama radi za Vas, jer je ljudi nikad neće zaboraviti i psihologijom dobre reklame, uvek će se vraćati i ostati verni brendu.

Daću primer takve reklame. Skoro pa ne postoji osoba koja na samu pomisao na čokoladicu snickers ne kaže "kad si gladan nisi svoj" uz blagi osmeh i podsećanje na spot u kojem Mr. Bean smotano propada kroz neki krov, pojede snickers i pretvara se u samuraja. Reklama je prepoznatljiva, pravi je "bum". Sigurna sam da je neretko baš podsećanje na ovu reklamu podsvesno podstaklo kupca/korisnika da kupi ovaj proizvod. Na sličan način kreativna i domišljata reklama, prepozntaljiv moto i light-motiv može obeležiti i Vaš brend/proizvod.

Razmislite o ovome. Ulaganje u kreativnu reklamu je put ka napretku. Angažujte mlade, kreativne stručnjake da osmisle kako izmamiti pozitivan feedback kod potencijalnih korisnika i pretvoriti ih iz potencijalnih u stvarne. Da pređu iz stvarnih u stalne, e to je već Vaš deo posla. :)


Published by NaidaM, 14.01.2020.

kreativni marketing creative advertising

Robno-materijalno poslovanje

KREIRANJE DOKUMENTA U ROBNO-MATERIJALNOM POSLOVANJU

Sa glavnog izbornika biramo Robno-materijalno poslovanje.
Kada se otvori prozor Dokumenti u izradi biramo ikonu žuta fascikla.
Otvara se prozor Kreiranje novog dokumenta.
Na padajućem meniju biramo skladište, vrstu dokumenta, automatski se kreira broj i program nudi današnji datum.
Unosi se Kupac ili Dobavljač i ostali podaci: Datum fakturisanja, datum isporuke, valuta plaćanja...


Published by JasnaC, 24.12.2019.

wico robno materijalno poslovanje

SOFTWARE - PROGRAMSKA APLIKACIJA

Modul Wico programske aplikacije - robno materijalno poslovanje - obezbedjuje korisniku:
- unos kalkulacije (uvozna ili domaća, proizvodnja),
- izrada računa odnosno razduženja (izvozni, domaći, radnih naloga, POS računa),
- promena cena
- prenos robe medju skladištima
- popis robe i materijala kroz inventurne liste
- prelaz u novi obračunski period.

Takodje možemo iz programa raditi export podataka i prenositi na neku udaljenu lokaciju, to jest import podataka sa neke lokacije na naš računar.

Nakon zaključivanja dokumenata spremni smo izvući razne izveštaje:
- zalihe na skladištu ili zaliha na svim skladištima,
- skladišne kartice za artikle
- trgovačke knjige
- knjiga ulaznih faktura
- knjiga izlaznih faktura
- rekapitulacija po dokumentima i po artiklima, ili po partnerima, gde se vide razlike u ceni


Published by JasnaC, 25.11.2019.